Organización de la UCI

 

UCI baten organigramak, derrigorrezko zenbait postu dauzka gaur egungo legea betetzeko helbururarekin, eta bezte zenbait postu, erkidego autonomikoaren edota ospitalaren arabera ezarriak izango dira. Gainera, INSALUD eta SEMICYUC erakundeak batera osatu duten osasun gida bat dago non kudeaketa eta antolaketa arloko zenbait ezkakizun ikus daitezke. Hala ere, esan behar da ospitale bakoitzak bete behar dituen antolaketa arloko ezkakizunak, bertako UCIaren  konplexutasunarekin lotuta dagoela.

Horrela UCI bat daukan edozein ospitalean hurrengo ezkakizunak derrigorrez bete behar dira bezeroarentzako arretak behar diren kalitate estandarrak bete ditzan:

  • UCIaren Zuzendari bat egon behar da
  • UCIaren Arduradun bat egon behar da eguneko 24 orduak. Ez da problema ezkakizun hau betetzeko zenbat izan behar den perstsona kopurua, legea betea izan dadin.
  • UCIaren Erizain arduradun bat egon behar da, nork mediku guztien antolakuntza ezarri behar izango du.
  • Gutxienez gaixoaren Arretaren Arduradun bat egon behar da egunaren txanda bakoitzean.
  • Eguneko txanda aldaketa bakoitzean, mediku eta erizainen arteko informazio aldaketarako sistema ezartu bat egon behar da.
  • UCIan dauden gaixoen zerrenda bat egon behar da.
  • UCI baten profesional guztiak ados dauden protokolo zehatz bat egon behar da zeinean maiztasun handiagoarekin burutzen diren prozesuak bildu behar dira.
  • Gaixoen eskubideak eta segurtasun estandarrak betetzen diren iraunkortasuna egon behar da.
  • Bisita baimenerako sistema zehatz bat egon behar da, bertako profesionalen arteko adostasuna dela medio.
  • Gaixoen egonaldiaren kalitatea bermatzeko behar den guztia prest egon behar da UCI batean zehar.